Customer Relationship Management (CRM)

De klant ontwikkeld misschien net zo hard als u. In een wereld waar we elkaar iets moeten gunnen staan persoonlijke relaties garant voor goed zaken doen. Reageer attent op klantontwikkelingen, verjaardagen en alles waarmee u dichter bij de klant komt te staan. EveryOffice helpt u. Registreer naast bedrijfsgegevens ook ditjes en datjes, vergroot uw netwerk en kom dichter bij de klant te staan.

Volg klanten vanaf het eerste contact

U heeft de klant net gesproken en hebt een aantal dingen kortgesloten en nu moet u de afspraken nakomen. Om alles communiceerbaar te houden doet u er verstandig aan om het één en ander te registreren. Met EveryOffice heeft u per klant alle gegevens onder één dossier. Registreer afspraken, taken en opleveringen en volg de klant van offerte tot factuur.

Effectieve mailing inzetten

Door klanten te kennen kunnen e-mails gerichter verstuurd worden en zullen aanbiedingen en acties relevanter gevonden worden. U bent een paar klikken verwijderd van het sturen van relevante e-mail naar één of meerdere relaties. Met EveryOffice verstuurt u alleen mail met een hoge conversie potentie.

Met onze CRM module kunt u onder andere:

  • Relaties onderhouden
  • Taken koppelen aan relaties
  • Gemaakte uren koppelen aan relaties
  • Een mailing opstellen naar meerdere relaties

Weten wat een klant kost en oplevert

Nauwkeurig nagaan wat de beraamde en gemaakte uren per klant per medewerker zijn geweest. De module CRM is standaard uitgevoerd met de module Agenda. Hierdoor is het mogelijk om uitgevoerde werkzaamheden aan bestaande relaties te koppelen. Zo ziet u in één oogopslag wie het dichtst bij de klant staat.
Wij staan 28, 29 en 30 november 2017 weer op de Recreatie Vakbeurs in Hardenberg.
U vindt ons op standnummer 311. Tot dan!